האמירה, "אם אתה לא שם, אתה לא קיים" מעולם לא היתה נכונה כמו היום, רק עם שינוי קטן, היום זה לא מספיק להיות שם, אתה צריך לגלות נוכחות בולטת, אחרת אף אחד לא ידע שאתה שם וזה לא יעזור לך.
כשאנחנו מדברים על שם ועל נוכחות ובולטות, אז הכוונה היא כמובן לאינטרנט עם דגש על רשתות חברתיות. בראש ובראשונה אנחנו מדברים על פרסום באינסטגרם. זה נכון שיש לפייסבוק בולטת רבה יותר וזה נכון שבקרב קהלים מסוימים, טוויטר מנצח, אך בקרב צעירים ובני נוער, אינסטגרם זו הרשת האהובה ביותר, יתרה מזו, אם רוצים לייצר חשיפה נכונה לעסק בכלל ובפרט למוצרים ושירותים, זו הרשת הנכונה לעשות את זה.
השאלה היא, איך מפרסמים באינסטגרם בצורה נכונה, איך עושים את זה באופן כזה שאפשר להצליח, להגדיל את כמות העוקבים ולהביא לחשיפה שתביא בסופו של דבר לפעולה של העוקבים.
עשרה טיפים להגדלת החשיפה באינסטגרם
שימוש באנשי מקצוע – כל התחום של קידום אתרים, פרסום ושיווק דיגיטלי חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע, אנשים עם ניסיון שמכירים ומבינים את התחום. אל תנסו לעשות את זה לבד, תשאירו את זה לאנשי מקצוע.
תמונות וסרטונים נכונים – זה נשמע בנאלי, אך חשוב שהתמונות והסרטונים שאתם מפרסמים, יהיו באיכות גבוהה ורלוונטיים למה שאתם מבקשים לייצג, מה שאתם מבקשים לפרסם.
אשטאג – אל תשכחו לשים אשטאגים פופולאריים, זה יכול לעזור לכם לקבל חשיפה בקרב מי שמחפש דרך אותו אשטאג.
תיוגים – אם יש אפשרות תתייגו גורמים משמעותיים, כך תזכו לחשיפה גם דרכם.
טקסט – לצד כל תמונה ולצד כל סרטון, תכתבו טקסט קצר שיסביר מה זה. כך תעוררו דיון בקרב העוקבים.
מענה מהיר – אם יש דיון, תדאגו לענות לשאלות ותפנו אנשים לאתר שלכם.
שיתופי פעולה – אל תהססו לבצע שיתופי פעולה, זה יכול לעזור לכם ליהנות מחשיפה בקרב קהל שלא מכיר אתכם.
פרסום ברשתות אחרות – בכל פעם כשאתם מפרסמים באינסטגרם, תדאגו לפרסם ברשתות אחרות ולהפנות משתמשים משם לעמוד שלכם.
שעת פרסום – תנסו לפרסם בשעות רלוונטיות, אין טעם לפרסם מודעות בשעות שאף אחד לא גולש ולא ישים לב לפרסום שלכם.
פרסום ממומן – מעת לעת, תדאגו לפרסם גם באופן ממומן, זה יכול לעזור לכם לקבל חשיפה גדולה יותר.